Week van het Buitenslapen; Slapen in de wei

Wanneer

19 juni - 20 juni    
21:30 - 09:00

Waar

Parkeerplaats
Kaleweg 13, , Opende

Het avontuur gaat verder!

Zin in een intense bijzondere natuurbeleving?
Weer een buitenslaap gelegenheid!
We slapen in een grootse weide tussen de Schotse Hooglanders!
Exacte locatie is ten westen van Groningen.  Volgt als je je hebt aangemeld.
De dieren staan dichtbij maar achter een draadje. Imposant en safe. 

Aankomst 21 uur in Opende om te parkeren. We ontmoeten elkaar daar en gaan vanaf daar een paar minuten lopen naar de wei.
In de ochtend om 8 uur wordt je wakker gemaakt met koffie /thee op bed
Vervolgens zoeken we een mooi plekje en gaan we samen ontbijten. Als je helemaal stil in je eentje wilt blijven kan dat ook. 
Rond 9 uur vertrekken we.

Bijdrage 30 euro. Meer praktische info nadat je je hebt opgegeven.
Doe je mee? Dan zijn er twee dingen te doen.

1 Opgeven met een formulier, dat kan HIER
2 Dan nog betalen. Dat kan HIER