Het avontuur gaat verder!
Weer een buitenslaap gelegenheid!
We slapen in een 13e-eeuwse kerk in Noord Groningen.

Donkerte, hoge ramen, mysterieuze schaduwpartijen, eeuwenoude sferen.
Je kan kiezen of je binnen of buiten de kerk slaapt.
Vrijdagochtend om half 8 word je wakker gemaakt met koffie /thee op bed
Vervolgens zoeken we een mooi plekje in de kerk en gaan we samen ontbijten.
Als je helemaal stil in je eentje wilt blijven kan dat ook.
Om 21.30 uur aldaar verzamelen.
Fransumerweg 4, 9833 TC Den Ham
Bijdrage 30 euro. Meer praktische info nadat je je hebt opgegeven.
Doe je mee? Dan zijn er twee dingen te doen.
1 Opgeven met een formulier, dat kan HIER
2 Dan nog betalen. Dat kan HIER
